Партнерська програма
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН
В рамках співпраці Oxford Biolabs надає Партнеру корисні рекомендації, послуги і матеріали щодо просування своїх товарів для кінцевого споживача. Партнеру рекомендується організувати просування товарів, враховуючи Маркетинговий план, наведений нижче.
1
Соціальні мережі
Ми надаємо Партнеру на регулярній основі (щотижня або частіше) тексти, фото та/або відео, які описують особливості продуктів і сприяють популяризації товарів, для розміщення в соціальних мережах. Партнеру рекомендується не менше одного разу на тиждень розміщувати публікації про товари в соціальних мережах, включаючи, але не обмежуючись Instagram та Facebook.
TRX2® Молекулярний комплекс проти випадіння волосся 50 г.
Волосся - це наша візитна картка. Здорове, красиве та доглянуте волосся дарує нам впевненість, робить щасливішими та успішнішими.

Наша задача - піклуватись про нього, як ззовні, так і зсередини.

Підтримати зсередини здоровий стан волосся, його нормальний ріст і запобігти випадінню шляхом покращення функцій волосяних фолікул Ви можете за допомогою Молекулярного комплексу проти випадіння волосся TRX2® від наших британських партнерів - компанії Oxford Biolabs®

Інноваційна формула TRX2® містить хлорид калію, L-carnitine L-tartrate, амінокислоти (BCAA) та нікотинову кислоту, засвоєння якої в організмі забезпечується завдяки дієвому комплексу, що стимулює калієві канали. Молекулярна дієтична добавка TRX2® також містить біотин, який сприяє підтримці нормального стану волосся та бере участь у процесі росту волосся.

З 2010 року Молекулярний комплекс проти випадіння волосся TRX2® допомагає жінкам та чоловікам в понад 110 країнах світу насолоджуватись своїм здоровим та красивим волоссям.

Важливо!
  • Не містить шкідливих складників
  • Не містить синтетичних ароматизаторів та барвників
  • Придатний для веганів
  • Пройшов дерматологічний контроль
  • Високі стандарти виробництва, що відбувається в Німеччині
  • Не тестований на тваринах
Запитуйте Молекулярний комплекс проти випадіння волосся TRX2® у Вашого майстра.
2
Обмін логотипами. Контактні дані Партнера на сайті Виробника
Ми розміщуємо логотип і адресу Партнера на нашому порталі і надаємо гіперпосилання на сайт Партнера.
3
Друковані рекламні матеріали
Ми надаємо друковані рекламні матеріали, а Партнер розміщує ці матеріали так, щоб відвідувачі мали змогу отримати буклети та/або листівки самостійно або за допомогою персоналу Партнера.
4
Навчання персоналу
Ми проводимо навчання персоналу Партнера щодо особливостей товарів, їх складу і корисної дії, а Партнер сприяє забезпеченню можливості такого навчання.
Індивідуальне навчання
Вебінар
5
Сертифікати
Ми надаємо сертифікат учасникам навчання, а Партнер зобов'язується розмістити сертифікат за адресою ведення підприємницької діяльності так, щоб відвідувачі могли бачити, що персонал Партнера отримав спеціальні знання щодо товарів, які вони пропонують.
Дизайн сертифікату має вбудований QR-код, який веде на окрему сторінку на Порталі (приклад: https://www.oxfordbiolabs.ua/partner), де представленні товари, відгуки і пропонується "Звернутися до Вашого лікаря" всім відвідувачам цієї сторінки.
6
Лендинг
За допомогою QR-коду сертифікату ми надаємо відвідувачам Партнеру можливість ознайомитися з детальним описом товарів у своєму телефоні безпосередньо під час консультації або пізніше. Лендинг не містить контактних даних виробника і виконує виключно інформативну функцію.
7
Ваші пропозиції
Ми будемо раді розглянути Ваші пропозиції з просування, які будуть сприяти реалізації товарів, і доповнити / оновити цей маркетинговий план.
8
Наша команда підтримки
Контактною особою Партнера з реалізації Маркетингового плану є відповідальний менеджер з продажу. Але вся наша команда працює над тим, щоб у Вас були продажі, і наша співпраця розвивалась.
  • Олексій Гусев
    Національний менеджер
    Україна
  • Діана Короткова
    Менеджер з продажу
    Київ
  • Доктор Умаїр Рафік
    Менеджер з продажу
    Львів
  • Тетяна Приліпко
    Менеджер з розвитку
9
Рекомендація товарів персоналом Партнера
Партнер проводить інструктаж персоналу щодо рекомендації товарів з метою їх реалізації.
10
Бюджет на маркетинг
При виконанні цього Маркетингового плану і плану продаж, який складає не менше еквіваленту 500 доларів США в національній валюті (гривня) в середньому в місяць за результатами кварталу, Партнер отримує бонус у вигляді товарів на суму 7,5% від фактичних продаж за місяць.
Стати Партнером
Заповніть форму нижче, щоб стати партнером. Ми зв'яжемось з Вами для оформлення договору і підключення до партнерської програми.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності.