Обмін та повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки згідно «Закону про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений Продавцю протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо виконуються такі вимоги:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання:

подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;

  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;

  • присутні всі документи на товар (квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.


ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. Обмін / повернення якісного товару

1.1 Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України «Закон про захист прав споживача» (далі по тексту – Закон), і стан товару, а саме:

1) Повернення відбувається не пізніше 14 днів з момента покупки.

2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.

3) товар не підійшов Покупцеві за підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;

4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження;

5) Покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надається право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого

товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням

вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином

різниці між цінами товарів;

2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші

назад (протягом 7-ми робочих днів в такий же спосіб розрахунку, що і

використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).


1.2 Дії Покупця:

1) Покупець надсилає заповнену та підписану заяву на повернення (див. Додаток 1) на офіційну ел. пошту Продавця (ukraine@oxbiolabs.com). Заява може бути складена фахівцем, які приймають товар, але має бути обов'язково підписана Покупцем.

2) Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек.

3) Передає товар Продавую.


1.2.1 Дії Продавця:

1) Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ.

2) Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює; може бути надіслана скан-копія на офіційну електронну скриньку Продавця).

3) Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на наявність механічних ушкоджень, включаючи упаковку.

У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду – відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.

4) Видати клієнту гроші відповідно до процедури 2.


2. Процедура видачі (перерахування) Покупцеві коштів в зв'язку з поверненням товару

2.1 Підстава:

1) Повернення якісного товару в термін 14 днів.

2.2 Дії Продавця:

При поверненні безготівкових грошових коштів:

1) Видати покупцеві другий примірник заяви на повернення товару з переліком прийнятих від клієнта документів.

2) Гроші, сплачені за товар, повертаються Споживачеві в строк не пізніше, ніж протягом семи днів.

Де і як можна зробити повернення товару?

Повернення придбаних товарів здійснюється в офісі компанії ТОВ Оксфорд Біолабс Україна за адресою: м. Львів, пл. Петрушевича, 3, офіс 501, або шляхом пересилки товару, що повертається, Новою Поштою (м. Львів, відділення №10, отримувач - ТОВ Оксфорд Біолабс Україна, ЄДРПОУ 40307211. Послуги Нової Пошти при поверненні товару сплачує Покупець.

Для здійснення повернення або обміну необхідно при собі мати: товар в повній комплектації, касовий чек або квитанцію оплати і документ, що підтверджує Вашу особу.